w.Intercom = i;img.ProfilePhoto.ProfilePhotoMedium { padding: 10px; }VoiceOver — tado° Community

VoiceOver

Goedendag.

even het volgende, ik ben namelijk een blind persoon en gebruik VoiceOver op de iPhone. Nu heb ik ontdekt dat de app op de iPhone is veranderd maar in de VoiceOvermodes werktdit niet geheel goed in samenwerking met mijn Mitsubishi heavy industries airco. Wat wil het geval zodra ik de modus wil instellen is er een probleem. Want als ik bijvoorbeeld de modus ventilatorsnelheid wil instellen en ik dus moet dubbelklikken om dit te openen gebeurt dat niet en ook met swipen beslist van links naar rechts of van boven naar beneden gebeurt er niets alleen met swipen des links naar rechts kan ik alleen de modes kiezen. Het zou mooi zijn als dit kan gerepareerd worden in vervolgens de volgende methoden als ik op de modes ventilatorsnelheid kon dat ik dan met swipen omhoog en omlaag de snelheid kan kiezen en dan dubbelklikken zodat snelheid gekozen wordt en dan weer met swipen links naar rechts het kan bevestigen. Dit zou voor mensen die blind en/of slechtziend zijn een mooie aanvulling zijn als dit mogelijk is.

nu nog een suggestie.

Het betreft namelijk de tado thermostaat voor de airco. Het zou namelijk fijn zijn als de temperatuurinschaling ook in halve graden kan. Want bijvoorbeeld de Mitsubishi en ander airco’s hebben dit normaal gesproken wel. Dit gezegd hebbende het zou namelijk ook heel fijn zijn als de tado thermostaat ook actief de airco’s kan aansturen, dit wil zeggen dat als de temperatuur te hoog oploopt de tado automatisch bijvoorbeeld een halve graad naar beneden bijstelt op de airco of vice versa. Want er bestaat namelijk geen thermostaat die dit kan want de thermostaat bevindt zich in de airco en deze zijn nogal onnauwkeurig. En een veelgevraagd iets is toch wel een losse thermostaat die men ergens kan zetten om zo de juiste temperatuur te verkrijgen dit omdat de thermostaat zich boven in de airco bevindt bijna tegen het plafond en dus de thermostaat van de airco 2-3° hoger moet ingesteld worden als men 20° in huis wil hebben hier wordt nogal eens over geklaagd en er bestaat namelijk geen thermostaat die dit kan. Misschien een idee voor tado. En oh ja het zou mooi zijn als deze actieve aansturing aan en uit gezet kan worden. Dit omdat er ook nog mensen zijn die het niet wensen vanwege het piepje.

1
1 votes

Active · Last Updated