No physical gas boiler

Hello

We just bought a house in the Netherlands and have just replaced our honeywell system with tado but it doesnt seem to be firing up and warming. I have linked and bridged everything. The panels just arent warming up

Answers

  • If it’s all brand new I’d be inclined to email Tado support . . .
  • @Marcvw Koppel de thermostaat een los en verbindt eens de draden van de thermostaat met elkaar - gaat de ketel aan?

  • @Andreplusplus we hebben de ketel aangesloten, net als ik de temperatuur verander van 18 naar 20, komt de melding niet bij de ketel. ik sluit de oude opnieuw aan en het werkt meteen
  • @Marcvw Tja, hoe heb je e.e.a. aangesloten? Heb je de wizard gebruikt? Aan/uit op Gnd en NC of modulerend op + en - (welke draad op welke maakt niet uit). Heb je de juiste instelling voor je ketel? (OpenTherm of een ander bus protocol)?

  • de honingputthermostaat heeft een blauwe en rode draad. w en r, ik heb de instructies gevolgd maar weet niet of ik de verkeerde bedrading in de tado-ontvanger steek. welke is het? ps ik vond de cv-ketel in de aanbouw van het huis boven. moet ik de ketel helemaal resetten?

    Dankjewel vir u help