Meerdere woningen bedienen vanuit 1 tado account

Options

Hi,

Ik loop er tegenaan dat ik meerdere woningen wil bedienen. Echter is dit nu niet mogelijk vanuit dezelfde account en moet ik een tweede account aanmaken voor de tweede woning. Daarnaast moet ik bij het wisselen van woning steeds uit- en inloggen.

Ik heb het idee dat meer mensen met dit probleem kampen. IT-technisch lijkt het mij geen complexe aanpassing aan de app om te ondersteunen dat je extra woningen kunt toevoegen aan je account. Dit maakt het gebruik een stuk eenvoudiger.

5
5 votes

Active · Last Updated

Comments

  • Stan1
    Options
    Ik kamp met hetzelfde probleem. Mijn huis had al tado maar nu ook geïnstalleerd in mijn werkruimte. Moest een ander account aanmaken voor mijn werkruimte en dacht slim te zijn en mijn woning account uit te nodigen. Nu ben ik mijn hele woning account kwijt, inclusief alle schema's.
    Kom vaker dit probleem tegen op het internet met posts jaren terug. Tado lijkt niet geïnteresseerd in de gebruiker of innovatie.
    Een ander voorbeeld is de mega onhandige schema's aanmaken zonder kopie functie. Of meerdere schema's die je snel kunt wisselen. Zie veel klachten op internet maar tado speelt hier niet op in. Was is het toekomst beeld van tado? Uitmelken met zo min mogelijk kosten of innovatie tot iedereen gillend naar een ander merk overstapt?
  • Hoi. Zelfde probleem hier.

    Mijn zaak en privé woning hangen aan elkaar maar hebben aparte ketels. Dus ook twee bridge’s om de aparte ketels aan te sturen. Mijn oplossing op dit moment is dat ik mijn privé op mijn gsm regel en de zaak op mijn iPad. Het werkt maar twee woningen op 1 app zou mijn leven een pak makkelijker maken want uiteraard heb ik altijd net het verkeerde apparaat bij de hand.

    Dus 1app voor beide woningen is echt wel een zinvolle, vaak voorkomende situatie.

    Ik zou zelfs tevreden zijn indien je de app 2x zou kunnen installeren op hetzelfde toestel om in en uit te loggen te vermijden.

    Hallo Tado! Graag respons…

  • CDSR
    Options

    Hier hetzelfde probleem.

    We hebben ook een huisje in buitenland en we moeten steeds inloggen en uitloggen om te switchen.

    Ik werk voor de verlichting met Smart Life en daar kan je meerder woningen instellen en mooi switchen

    Groeten, Walter

  • Emill
    Options
    Wij hebben ook hetzelfde probleem en willen meer woningen bedienen vanuit 1 app