Thuis Algemene vragen en opmerkingen

Tado op Google Home Hub / Nest Hub

Hey,

Ik lees dat ik de tado verwarmingsknoppen aan Google assistant kan koppelen maar kun je ook knoppen krijgen op de home hub?

Mijn vrouw vind een knop beter dan Google een keer of vijf vragen om het te doen.

Bvd,

Jasper

Reacties

• MichaelMichael | Moderator

Hallo,

In principe kan je alle tado° thermostaten (dus ook de knoppen) bedienen met de Google Assistent. Dus in principe zou het mogelijk moeten zijn om met de Google Hub, via Google Assistant, de Slimme Radiatorknoppen aan te sturen.

Groet,

Michael

• Met spraak dat heb ik gelezen, ik vroeg of er ook bediening op de Google home hub zelf mogelijk was.

Dit kan ik met mijn verlichting ook namelijk.

Twijfel momenteel tussen de Tado en Honeywell evohome radiator knoppen om verwarming per ruimte te kunnen doen.

Voordeel van de evohome is het scherm.

Hoi Jasper,

Het is inderdaad mogelijk om via touchscreen met Google Hub tado° aan te sturen.

• Hoi,

Gelijk nog een vervolg vraag, als ik verschillende kamers in stel kan je dan ook geofence instellen op de telefoon van mijn dochter dat haar kamer alleen verwarmd wordt als ze (bijna) thuis is maar bijvoorbeeld de huiskamer wel al warm is omdat mijn vrouw thuis is?

Nee, dat kan niet. Je zou op dit idee kunnen stemmen bij de categorie: suggesties

• Gestemd, maar met 11 stemmen zie ik die functie niet snel komen.
  • HGBHGB ✭✭✭

Er staat nergens dat suggesties, met hoeveel stemmen ook, uitgevoerd gaan worden. Was het maar zo.

@HGB

Helaas kunnen wij op dit moment nog geen belofte doen op dit vlak. Als er meer informatie voorhanden is op dit gebied, laat ik het z.s.m. weten.

• Rob2Rob2 ✭✭✭

Het zou al heel wat zijn als er überhaupt nog een nieuwe versie komt... dat is al erg lang geleden.

Over specifieke wensen en of- en wanneer die geimplementeerd worden hebben we het dan nog niet eens.

@Rob2

Voor deze zomerperiode heeft er relatief veel tijd gezeten in de ontwikkeling van de Slimme Aircobediening V3+

De Slimme Aircobediening V3+ is inmiddels uitgebracht.

Verwachting is dus dat de focus voor ontwikkelingstijd wederom meer gebalanceerd is voor tado° verwarming- en koelingsproducten.

Log In of Registreer om te reageren.