Meer info v d. ketel en andere zaken

Ik zou graag wat meer informatie over de werking van de ketel willen, bijv de aanvoer en afvoer temperatuur, het toerental van de pomp, het aantal uren dat de ketel aanstaat, enz. Zou dat niet mogelijk zijn met een Opentherm systeem?

Ook snap ik niet waarom stats en analytics wel op de app zijn maar niet op my tado op de website. Graag op alle platforms (IOS, Android, MacOS, Windows) dezelfde functionaliteit!

7
7 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

• Vind ik nuttige extra informatie, graag toevoegen wat via Opentherm zinvol is, m.n. uren gebruik en temperatuur.

• Rob2Rob2 ✭✭

Bij een "domme" opentherm thermostaat krijg je ook foutcodes van de ketel (of in ieder geval een icoontje DAT er iets fout is) op je thermostaat. En een indicatie dat de ketel brandt en hoe hard (bijv 1-5 vlammetjes), en of die brandt voor verwarming of voor warm water.

Ik snap wel dat de resolutie van het Tado display zo laag is dat het lastig is om dat allemaal zo mooi te maken maar het minimum zou toch moeten zijn dat je kunt configureren dat er een extra scherm na de temperatuur verschijnt waarop e.e.a. aan status getoond wordt, al was het maar als een paar balletjes en bijv een F ofzo.

Maar ja, dat komt natuurlijk weer op de roadmap voor 2025 te staan zoals al onze wensen...

Log In of Registreer om te reageren.