w.Intercom = i;Bekend probleem, tado werkt er aan. Thermostaat kraan reageert opeens traag op temp.inst. via app - Pagina 2 — tado° Community

Bekend probleem, tado werkt er aan. Thermostaat kraan reageert opeens traag op temp.inst. via app

2»

Reacties

• Alleen jammer dat ze dit aan het begin van het stookseizoen doen.
    Was een mooi project geweest voor de zomer lijkt mij.
  • Ik heb het zelfde probleem, trage reactie. Ook het laten knipperen van het display duurt veel langer dan normaal. 30 tot 90 sec. Dus ook het vragen van warmte.
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭

Het vragen van warmte zou niet langer moeten duren. Wel het veranderen van de insteltemperatuur als gevolg van het schema.

• Je hebt gelijk Rob2, warm water gaat direct. Alleen wil ik het afentoe een graadje hoger en dat duurt langer dan normaal
  • Helaas ook hetzelfde probleem op zowel de slimme thermosstaat als bij 3 airco bedieningen.

Graag iets van een tijdspad om dit te fixen?

• Ik heb hier nu ook al langer last van. Tot op heden werkt alles bij mij ook nog steeds niet goed.

• Ook hier dezelfde problemen:
    Hi werkt vertraagd of helemaal niet.
    Schakelt later uit, daar door schiet de temperatuur door.
  • Hier ook zelfde probleem,bijna geen reactie van kranen en thermostaat

• Zijn er mensen waar het systeem al weer werkt? Hier werkt sinds 22-11 ook 4 radiatorknoppen, 1 slimme aircobediening & een slimme thermostaat niet
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭

Dit onderwerp gaat erover dat de reactie op bediening via het web traag is. Als het helemaal niet meer werkt heb je een ander probleem.

• Vanochtend werkte het weer normaal, echter vanaf nu weer hetzelfde probleem. Traag reageren op commando, ook.het display laten knipperen duurt lang. Tado reageerde net op mijn melding dat het bekend is en dat iets met de servers is.
  • Alles lijkt bij mij weer normaal te werken.
    Als ik op laten knipperen klik duurt het ongeveer 2 seconden tot er respons komt. Zo was het voor de tijd ook. :)
  • Rob
    Rob Admin

Alleen jammer dat ze dit aan het begin van het stookseizoen doen.

Dat is een reactie die ik onder mijn support-collega's ook hoorde.

Het is trouwens een bug. Het upgraden van de systemen zou gladjes moeten verlopen. Dat bleek niet het geval, dus wordt het een en ander terug gerold naar de oude (snel werkende) situatie voor de gebruikers, zodat ze in alle rust het probleem vinden en oplossen kunnen voordat die upgrade weer doorgevoerd wordt.

Maar goed, dat zijn details. Wat belangrijk is, is dat je verwarming (en app en…) gewoon goed werkt. Dat heeft nu onze eerste prioriteit. Ik meen dat het nu voor vrijwel iedereen (maar mogelijk niet iedereen) weer goed gaat.

• TheoV
    TheoV

Hier werkt alles weer zoals het was. Reageert weer snel. Dus voor mij is het probleem opgelost.

• tuonra
    tuonra ✭✭
    Voor mij nog niet, thermostaat / app reageert nog traag op aanpassingen. Hou het in de gaten