Upgrade naar V3+ spam

Ik wordt nu al maanden gespamd met de vraag of ik niet wil "upgraden" naar V3+. Dit gebeurt zowel via email als via de app zelf.
"Upgrade" staat tussen aanhalingstekens omdat ik geen flauw idee heb wat er dan zogenaamd beter wordt.
"Blijf genieten van automatisering zonder aanvullende kosten". Waarom zou ik in godsnaam betalen voor iets wat ik al heb en wat ook ondersteund blijft. Ik moet juist aanvullende kosten maken als ik kies voor een "upgrade".

Houd alsjeblieft op met deze marketing stunt. De enige upgrade die ik van jullie wil is de optie om dat domme rode vlaggetje met de tekst "upgrade naar V3+" uit te kunnen zetten in mijn prima werkende V3 app.

Gegroet

Reacties

• AmoAmo
    december 2019 aangepast
    Helemaal mee eens. De Tado app is bedoeld om mijn verwarming te regelen en niet om telkens (echt veeeel te vaak) reclame-meldingen te ontvangen. Stop daarmee Tado. Zorg er eerst eens voor dat de klantenservice normaal te bellen is!
  • Absoluut mee eens!

Om gek van te worden. Tado was een sympathiek bedrijf, maar hier verliezen ze toch echt hun goodwill mee.

Ik heb een werkend systeem, met geofencing / geolocatie inclusief. Als ik nu upgrade dan betaal ik voor de V3+ app, maar moet vervolgens nog per maand bijbetalen om dezelfde functie te houden. Dat riekt naar misleiding, want het staat nergens goed vermeld, maar ik lees het op een ander forum van een gebruiker die dat ondervonden heeft en zo dom was om de upgrade uit te voeren.

• MichaelMichael | Moderator

@NickT

Sorry voor het ongemak.

Ik weet niet of het er wellicht tussen staat, maar wellicht zou je een post kunnen maken bij de categorie 'suggesties': ''hide upgrade button''? Als meerdere mensen dit een goed idee zouden vinden, dan denk ik eerder dat product management hier wat mee gaat doen.

@Amo

Normaal gesproken zouden V3 gebruikers (per bewoner) één keer een pop up moeten zien met de voordelen? Komt dit vaker voor (in de app), of doel je ook op email etc?

@BartV

Er is dus geen sprake van extra kosten per maand, zoals Nickt al aangaf: ''Blijf genieten van automatisering zonder aanvullende kosten''

Log In of Registreer om te reageren.