Thuis Algemene vragen en opmerkingen

Stroomverbruik

Tijdje geleden heb ik via tado klantenservice gevraagd of ik ook kan zien hoe mijn stroom verbruik is. Dit zou dus mogelijk zijn en na een maand te zien zijn. Nu heb ik een beetje rond gekeken en zie nergens een venstertje waar hier over terug te lezen is. Wie kan mij helpen?

Beste Antwoord

Antwoorden

• Ik zal mijn gesprek hier plaatsen. Dit is niet eerlijk..!

Hier heb je mijn mail! Heb m’n eigen e-mail adres weggehaald maar je kan dan lezen wat je collega heeft gezegd. Hier heb ik nog niet alles gedeeld.

On Mon, Dec 2, 2019 at 05:52 PM, "Ignacio" <[email protected]> wrote:
    U moet de tado° minstens een maand laten installeren om de eerste melding te krijgen.

On Mon, Dec 2, 2019 at 05:45 PM,
    > wrote:
    Ik zie niks over dat ik ook informatie krijg over mijn stroom verbruik..

On Mon, Dec 2, 2019 at 05:41 PM, "Ignacio" <[email protected]> wrote:
    Ja, met tado° ontvangt u een maandelijks rapport, zie hier.

On Mon, Dec 2, 2019 at 05:27 PM
    > wrote:
    Is er ook een mogelijkheid om informatie te krijgen over stroom verbruik. Dat is nu mogelijk via mijn toon maar die gaat nu natuurlijk weg..
  • Toon is van je energieleverancier, Tado niet... Tado doet niets met je stroomverbruik, dus kan dit ook niet weegeven.

Rare verwachting.

Dat de helpdesk je het verkeerde antwoord geeft zal wel aan de vertaling liggen (de medewerkers communiceren met je in het Nederlands, maar ik geloof dat er een vertaalservice tussen zit).

• Rob2Rob2 ✭✭✭

Inderdaad, en er zijn ook andere apps die dit wel kunnen weergeven dus die kun je installeren.

• Welke app is dat? Ben erg benieuwd nu.
Log In of Registreer om te reageren.