Thuis Algemene vragen en opmerkingen

verwarming uitzetten

Hoi,

Is er een mogelijkheid om de verwarming al uit te schakelen nog voor ik vertrokken ben?

Nu zet ik de temperatuur in het huidig schema naar beneden. Maar wanneer ik vergeten ben de verwarming uit te schakelen als ik weg ben springt deze natuurlijk terug aan bij het volgend schema.

Alvast bedankt.

Beste Antwoord

• Rob2Rob2 ✭✭✭
    Antwoord ✓

Er is al erg vaak om een dergelijke functie gevraagd maar Tado heeft deze nog niet ingebouwd.

Antwoorden

• Dat zou in mijn ogen toch een logische functie moeten zijn dan.

Ze pretenderen dat je meer kan bezuinigen dus dan is uw verwarming op voorhand uitzetten toch een mooie besparing.

Hopelijk zetten ze dit er snel in.

Bedankt voor uw antwoord!

• Rob2Rob2 ✭✭✭
    december 2019 aangepast

Ja ik snap het ook niet hoor. Zelfs mijn oude Honeywell Chronotherm kon dit al!

Echt een nadeel van Tado dat dit er niet op zit.

• Je zou toch denken dat het voor Tado maar een kleine aanpassing moet zijn?

• M.b.v. de IFTTT app (te downloaden in playstore). Kun je een Tado button widget aanmaken "Tado Heating off" en een button widget "Tado return to auto mode". Dan de widget toevoegen aan je startscherm en voila ...

Voor als je b.v. op vakanie gaat. Deze schakelt dan de Tado op vorstbeveiliging. 5 gr. geloof ik.

Heb het nog niet geprobeerd maar dit lijkt me dan iets gemakkelijk dan alle schema's te veranderen.

• Bfikkert

Das een goeie tip👍

Dan weet je zeker dat alles van tado uit is.
    Ik hoop dat tado ook komt met een waarschuwing of pop appje ofzo. Dat daarin staat alles is uit je bent buiten wifi volgens de Geo(dinges)
Log In of Registreer om te reageren.