Hoe snel regeert Tado support?

Goedemiddag,

ik heb zaterdag een tado thermostaat gekocht welke ik heb aan gelaten op mijn Intergas Kompact HR ketel.

Nu lijkt er geen communicatie te zijn tussen de thermostaat en de ketel.

Via support een ticket met foto's en gevraagde gegevens ingestuurd. Wat is doorgaans de respons tijd van de helpdesk en is er eventueel ook een telefoonnummer welke ik kan bellen?

al vast dank voor de moeite!

Antwoorden

• Heb je al reactie ontvangen @MarcelloTorrisi ?

• soms dag, soms dagen.....

ik ben 2 maanden bezig geweest om 16 knopen in 13 ruimtes, bridge en tado kamerthermostaat up and running te krijgen ... incl 2x cv installateur op bezoek voor aanpassingen (tado knop te groot, ander ventiel aansluiten bijvoorbeeld, oude thermostaat knop niet te verwijderen (vlgs tado support zou t moeten kunnen maar hoe ...?)....)

regelmatig had ik ook behoefte aan telefoonnr om niet afhandelijk te zijn van een standaard afpoeier antwoord op vraag per ticket

issues met pairen bridge, installatie Intergas (voorheen stuurde ik aan met Honeywell modulation kamerthermostaat), IoT protocol werkt op (te) beperkte afstand (afh vloeren), in wat groter huis een issue, bedraad en wifi netwerk aan moeten passen, knoppen die niet doen wat je verwacht (pas na vele tickets heb ik begrepen dat max 10 ruimtes aan te sturen zijn.... ik had er al 12, bij 13e ruimte via support laten aansluiten via een ticket ivm foutmelding kreeg ik bericht dat er maar 10 ruimtes warmtevragend kunnen zijn... toen hem ik knopen weer anders laten configureren door tado support....

tado support is goed in 'standaard' antwoord geven, bij 1 issue heb ik 3x antwoord: wissel knop met andere werkend knop gekregen... veel antwoorden worden gegeven om ticket snel te sluiten van klant af te helpen zonder echt te verdiepen in de case... ook gebruikers tevredenheids emails gekregen na sluiten ticket.. ondanks ontevreden signaal en telefoonnr achterlaten geen enkele reactie.... is tado te snel aan het groeien?

Log In of Registreer om te reageren.