Geen temperatuur zichtbaar op thermostaat. Hoort dat zo?

Hallo,

Op onze thermostaat is geen temperatuur zichtbaar. Het lijkt dus alsof hij het niet doet. Echter de app zegt dat het apparaat verbonden is. Hoe kan het dat er geen temperatuur zichtbaar is op de thermostaat?

Antwoorden

• Rob2Rob2 ✭✭✭
    december 2019 aangepast

Wat staat er dan op?

Ik neem aan dat je wel weet dat je op het knopje moet drukken om wat te zien?

• Hi Rob,

Yup dat weet ik, maar als ik daar op klik zie ik een pijl en als ik er nog een keer op klik, dan zie ik een icoontje van een tang, maar ik zie niet de kamer temperatuur. Op allerlei plaatjes en foto's zie ik dat de temperatuur te zien is. Bij mij dus niet. Ik kan dat wel in de app zien, maar er klopt niets van de "huidige" temperaturen van de thermostaat en radiatorknoppen in de app.

• Rob2Rob2 ✭✭✭

Dan is er iets niet goed!

Hij hoort eerst even de temperatuur te geven en dan de ingestelde temperatuur met mogelijkheid om die hoger of lager te zetten.

Ik denk dat je een bericht naar de helpdesk moet sturen.

• Bedankt Rob, ik heb een bericht gestuurd naar de helpdesk.
    Het valt me ook op dat de huidige temperaturen die worden aangegeven totaal niet kloppen met de werkelijkheid. Bijvoorbeeld een radiatorknop geeft aan dat de huidige temp 25 graden is, terwijl het toch echt ver onder 20 is. Ik heb ook al de temp correctie ingesteld met -9 graden maar dat levert niet het gewenste resultaat. Enig idee hoe ik dat goed krijg? Ik las ergens dat je een apparaat als meetapparaat moet kunnen instellen, echter ik zie die optie nergens bij de instellingen.
  • Betreffende de huidige temperaturen die worden aangegeven. Ik weet al waardoor dit komt. Dit wordt veroorzaakt door de ombouw om de verwarmingen. Daar moet ik even iets op gaan bedenken.
    We hebben een grote woonkamer met meerdere radiatoren, dus ik moet eigenlijk de thermostaat als meetapparaat aangeven, echter ik kan dit blijkbaar niet aangeven in de app.
Log In of Registreer om te reageren.