Thuis Algemene vragen en opmerkingen

Tado past zelf de temperatuur aan

Beste,

Ik kwam thuis vandaag rond 1630. En het was erg warm in huis. Al mn radiatoren stonden sinds 14:20 op 21 graden op stand 3! Niemand was thuis. Woonkamer staat standaard op 5 graden (verwarmen elektrisch daar) en de rest standaard op 16 graden. We gebruiken geen weel schema's. We hebben ook een keer gehad dat er ineens een schema instond. Hoe kan dit zo ineens aangestuurd worden? Dit vindt ik een beetje zonde van het gasverbruik. Ze hebben gemiddeld 30 min aan gestaan. Kan je ergens terug zien wie of wat dit veroorzaakt heeft?

Antwoorden

• JoeyJoey | Moderator

Hallo ,

Neem contact op met ons ondersteuningsteam via het contactformulier:

Of via onze Live Chat (gele chatbox linksonder):

Vriendelijke groeten,

Joey

• MichaMicha ✭✭
    Laat hier ff weten wat de oorzaak was? Interessant
  • ik zou ook graag het antwoord weten

• Ik heb nog steeds geen idee wat het veroorzaakt heeft. Het is ook niet meer voorgekomen gelukkig. Inmiddels verwarmen we de gehele beneden etage met infrarood verwarming. We gebruiken de tado enkel nog op de twee slaapkamers. De rest staat uit.
  • Wellicht veroorzaakt door geofencing in combinatie met de 'vroege start' instelling?

Bij mij ging van de week mijn werkkamer al om 3:15 verwarmen omdat het om 9:00 21 graden moest zijn... Daar heb ik het schema maar even op aangepast.

Log In of Registreer om te reageren.