Thuis Aan de slag met tado°

WTH Vloerverwarming

Goedenavond,

Vandaag onze tado binnen gekregen. Echter krijgen we hem voor geen mogelijkheid aan de praat. En de support is vandaag niet bereikbaar en kan het niet uitstaan dat het niet werkt.

Wij hebben nu een wth vloerverwarming systeem hoe moeten we dit aansluiten??

Op de foto hieronder is de kast van wth. Op ingang 1 zit de thermostaat die vervangen moet worden voor tado. de 2e en 3e zijn de thermostaten voor de badkamer en slaapkamer.

Antwoorden

• dus als ik het zo een beetje kan volgen heb je in de woning verschillende thermostaten hangen ? dan vrees ik dat je elke thermostaat zal moeten vervangen door een tado. Zelf is bij mij een installateur langs geweest en die heeft alles mooi geïnstalleerd. Hij moest zelf ook even online zoeken want verwarmingsketel was een specialeke maar het is gelukt.

• htmhtm

Ik heb mijn de pomp van mijn vloerverwarming gekoppeld met mijn Home automation systeem (Homey).

De thermostaten in de kamer zijn vervangen door slimme thermostaten. Het temperatuur in de kamer wordt geregeld door de Tado kamer-thermostaat. De koppeling naar de ketel is een OpenTherm verbinding.

Belangrijk is de programmering van de Kamer-Thermostaat.

Mij is niet helemaal duidelijk waarom dat niet via de app van je mobiel kan gebeuren.

Log In of Registreer om te reageren.