Thuis Aan de slag met tado°

Vloerverwarming slaat iedere keer aan

Hallo, ik zoek iemand die ons kan helpen met het instellen van de vloerverwarming en warmtepomp/airco. Mag een installateur zijn en we willen er eventueel ook voor betalen. Wij hebben de thermosthaat, bridge, thermostaatkranen, vloerverwarming met een “warmteklep” en we hebben een arco die ook kan verwarmen. De kamer is telkens erg earm, we hebben het idee dat die niet goed aangesloten is en dat er een draadje verwisseld moet worden. Ook de verwarming vd airco zouden we graag opnemen om bij te verwarmen en zomers te koelen. Wie kan ons helpen of weet een installateur die dit kan? Anja, email [email protected]

Reacties

• Hallo, ik zoek iemand die ons kan helpen met het instellen van de vloerverwarming en warmtepomp/airco. Mag een installateur zijn en we willen er eventueel ook voor betalen. Wij hebben de thermosthaat, bridge, thermostaatkranen, vloerverwarming met een “warmteklep” en we hebben een arco die ook kan verwarmen. De kamer is telkens erg earm, we hebben het idee dat die niet goed aangesloten is en dat er een draadje verwisseld moet worden. Ook de verwarming vd airco zouden we graag opnemen om bij te verwarmen en zomers te koelen. Wie kan ons helpen of weet een installateur die dit kan? Anja, email [email protected]
  • MichaelMichael | Moderator

Hallo Anja,

Ik raad aan om eerst tado° te laten meekijken. Check de site, en daar kan je chatten met ons support team (zie het chat icoontje link onderaan).

Log In of Registreer om te reageren.