slimme regel | altijd naar 15 (of andere temp) op een vast tijdstip (bijv. 22:40)

Ik zou willen instellen dat ongeacht of er een slimme regel actief is of dat de slimme thermostaat op handbediening staat, de verwarming iedere dag op een in te stellen tijdstip naar een bepaalde waarde gaat. Hoe doe ik dat? Dus bijv.: ma t/m vrij om 22:40 verwarming altijd naar 15 gr.

Hubert.

Antwoorden

• MichaelMichael | Moderator

Hallo Hubert,

Voor de V3 app kijk bij:

1 instellingen en dan voor iedere kamer apart instellen dat de manuele instelling moet wordt gewijzigd na de volgende automatische verandering (dit is voor spraakbediening en het handmatig aanpassen van de apparaten/hardware)

2 direct op het hoofdscherm voor iedere kamer en instellen dat de handmatige instelling moet wordt gewijzigd na de volgende automatische verandering (dit is voor als de manuele bediening via de app werd gebruikt)

Voor de V3+ app

Is het tot nu toe alleen mogelijk om ' dat de manuele instelling moet wordt gewijzigd na de volgende automatische verandering' in te stellen voor handmatige bediening via de hardware&spraakbediening, maar nog niet voor de manuele bediening bij de app. Onze ontwikkelaars zijn hier druk mee bezig en dit staat op de hoogste prioriteit. Met toekomstige firmware updates zal dit worden uitgebracht,

Groet,

Michael

• Beste Michael,
    Ik heb de versie 5.4.4 maar zie de optie 'de handmatige instelling moet wordt gewijzigd na de volgende automatische verandering ' niet staan.
    Mvg
    Paul
  • MichaelMichael | Moderator

Hallo Phem,

Als je er altijd nog niet uit bent gekomen, dan graag even contact opnemen met support.

https://support-request.tado.com/#/contact?locale=nl

Groet,

Michael

Deze discussie is gesloten.