Thuis Algemene vragen en opmerkingen

Airco thermostaat

Kan deze Airco thermostaat met batterij voeding ?

Of moet er perse vaste kabel aansluiting, wat ik niet wil.

Gerrit

Antwoorden

• DragunovDragunov ✭✭

Geen batterijen compartiment zo te zien

• RonaldMRonaldM
    10 juli aangepast

Hallo gwittens, de Slimme Aircobediening V3+ werkt met een usb voeding, er is geen batterij mogelijkheid aanwezig. Ik heb hem twee weken geleden gekocht en aangesloten. Dus een 220v aansluiting in de buurt is noodzakelijk. Het werkt verder prima trouwens met mijn "mobiele" airco, alleen de laatste paar dagen niet echt nodig gehad 😅

• DragunovDragunov ✭✭

Gewoon spijtig dat de kabel gewoon niet mooi kan weggewerkt worden dan, werkt dan eindelijk op 220V, maar moet je toch maar nog een stekker hebben ervoor, ofwel moet je de stekker erafknippen, in je leidingen integreren (wat in feite niet mag) en wegwerken in je muur dat enkel de usb plug met stukje kabel uit muur komt

• Kranen zijn met batterij en de nieuwe temperatuur voeler ook. Als die airco unit nou ook op batterijen kan, dan kun je deze tenminste overal op de muur plaatsen. Nu altijd afhankelijk van een stopcontact in de buurt en een kabel over de muur..... De afstandsbediening van de airco is ook op batterijen en deze unit zend de zelfde signalen uit. Moet alleen in verbinding staan met de rest van Tado... Dan maar iets vaker batterij vervangen lijkt me. Niet echt doordacht volgens mij....
Log In of Registreer om te reageren.