Thuis Algemene vragen en opmerkingen

Afwezigheid werkt niet goed

Ik heb mijn tado systeem handmatig op afwezig gezet. Verder heb ik bij elke kamer aangegeven dat deze in afwezigheidsmodus uit moet. Toch zie ik in de tegels dat de kamers aangeven: Ingesteld op... (wat het normale slimme schema is). Dit werkt dus niet.

Reacties

• B79B79 ✭✭✭
    Volgens mij werkt dat goed hoor.
    Hier zie ik die melding ook zo.
    Alle tegels gaan dan in temperatuur terug met de melding “ingesteld op......”
    je moet die temperatuur wel even instelling in het slimme schema bij het lopende poppetje
  • Rob2Rob2 ✭✭✭

Bij mij werkt het ook goed. Er staat "ingesteld op" en dan de temperatuur bij afwezigheid. Die heb je wellicht niet ingesteld, bij mij staat daar 15 graden en daar gaat ie ook op staan.

• Ik heb al mijn ruimten via de afwezigheid van het slimme schema op 5 graden ingesteld (wat normaal in de tegel resulteert in "uit"). Toch staat er doodleuk: Ingesteld op 21.
  • B79B79 ✭✭✭
    Misschien moet je eens kijken bij de geavanceerde instellingen bij je tijd schema. Daar staat een optie of je die ruimte met geofencing wil laten werken.
  • Ik heb de geofencing uit staan. Geloof me, alles staat goed ingesteld. 3 kamers werken goed en 1 vertikt het gewoon. Stond dus ook doodleuk vanochtend echt te verwarmen. Het is dus niet alleen een bugje in de tegels. Ik ga hier tado even naar laten kijken, want op deze manier kost het geld en ik vertrouw het systeem dus niet meer
  • DragunovDragunov ✭✭

Ik moet altijd page refreshen om dan de verandering te zien, gebeurt dus niet on the fly

• B79B79 ✭✭✭
    Mooi dat het dan nu wel werkt.
  • Je hebt gelijk B79. Ik dacht dat je de algemene geofencing bedoelde, maar het is idd de geofencing per kamer. Bij elk tijdsblok van het schema kun je dit instellen. Dit stond bij mij uit, waardoor het tijdsblok de afwezigheid (ook geofencing) dus overruled.
Log In of Registreer om te reageren.