Thuis Aan de slag met tado°

Zie door de bomen het bos niet meer.. Vloerverwarming vraag...

Goedenmorgen,

Ook ik ben geintresseerd in een Tado. Mijn situatie is als volgt. Nieuwe Intergas ketel HRE 36, met 100m2 vloerverwarming op de begane grond en 5 radiatoren op de verdieping.

Wil graag een thermostaat aanschaffen die gereed is voor de toekomst. Nu nog geen slimme radiator knoppen maar misschien wel in de toekomst.

Welke starterkit moet ik nu aanschaffen om het werkend te maken? Ik kan alles bedraad aansluiten.

Heb ik nu wel of niet een extensiekit nodig? Er zit een zoneklep op mijn verdeler van mijn vloerverwarming. Die word nu aangestuurd door de ketel.

Ik hoor het graag.

Groeten Bastiaan

Beste Antwoord

• gahagaha ✭✭✭
    Antwoord ✓
    Hi @BasBoth je kunt gewoon een standaard bedrade thermostaat met bridge kopen. Daarmee kun je in ieder geval je bestaande thermostaat vervangen. Met de Bridge kun je je thermostaat beheren via de app, radiator knoppen kun je in een later stadium aansluiten.
    voor aansluiten van je vloerverwarming zou ik je willen verwijzen naar deze post:
    https://community.tado.com/nl/discussion/2147/slimme-radiatorknop-in-watertoevoer-vloerverwarming-plaatsen-ipv-zoneklep

Extensiekit is momenteel niet meer verkrijgbaar, maar zou vervangen moeten kunnen zijn door een draadloze thermostaat. Zie pagina 4 van de bovengenoemde post, (bijna onderaan de pagina)
Log In of Registreer om te reageren.