Hallo ,ik moet iedere keer opnieuw inloggen in de Tado app,ik ga niet automatisch naar de verwarming

Hallo ik moet iedere keer opnieuw inloggen in de Tado app, ik ga niet automatisch naar de verwarmings instellingen,weet iemand raad?

Antwoorden

• Beste Appeltje. ik weet niet of je het probleem nog hebt, maar ik heb hetzelfde probleem en kwam het volgende tegen op Tweakers.

Tado accounts hebben 2 user-niveaus:

High level = email adres

Low level = app user

Onder 1 email adres kan je meerdere app users aanmaken. Je kan dus zowel op je ipad als op je iphone tegelijk ingelogd zijn met 1 email adres. Het is wel belangrijk dat je na het inloggen op een nieuw mobiel apparaat, een nieuw unieke app user aanmaakt.

Als je een probleem hebt dat je elke keer opnieuw moet inloggen, dan is dat vaak een probleem omdat mensen maar 1 app user aanmaken en elke keer deze app user van het andere mobiele apparaat "claimen". Als je een bestaande app user "claimt" dan zal deze app user op het andere apparaat automatisch uitgelogd worden.

Ideaal gezien geef je deze app users de naam van de telefoon of tablet. "Pietjes iPhone X" of "Henks Tablet".

Ik hoop dat deze uitleg wat dingen duidelijk kan maken.

Log In of Registreer om te reageren.

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!