Wat heb ik nodig?

Ik maak gebruik van stadsverwarming. Verder heb ik Vloerverwarming op de begane grond, 4 radiatoren in de overige slaap/werkkamers en 1 radiator in de badkamer. Op dit moment heb ik geen thermostaat.

ik ben benieuwd naar de benodigde tado onderdelen. Is de tado slimme thermostaat startpakket en 6 radiatorknoppen voldoende? Met andere woorden: kan ik een radiatorknop plaatsen op mijn vloerverwarming waar nu de rode dop zit?

Antwoorden

• Herres
    Herres ✭✭✭

Dag Reba,

ik begrijp vanuit de foto’s niet hoe uw vloerverwarming werkt. Het enige wat ik u zou willen zeggen is om geen bestaande onderdelen weg te halen. Dus niet de rode knop weghalen zonder te weten wat de functie daarvan is.

• Herres
    Herres ✭✭✭

Ik heb er nog eens over nagedacht. Ik werd op het verkeerde been gezet doordat er zowel op de aanvoer als de afvoer een thermostaat zit.

je zou op de afvoer ook je radiatorknop op de afvoerende leiding kunnen zetten. Beetje minder gebruikelijk, maar werkt wel. Daar heb je wel voldoende montageruimte.

Log In of Registreer om te reageren.

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!