Murphy's Law - Waarom gaat alles mis?

Ik wilde voortvarend van start gaan met TADO en heb een slimme thermostaat, twee radiatorknoppen en een extensiekit gekocht. Alleen lukt het me al twee weken niet om te installeren.

Allereerst zat er een fout in de website, zie mijn vorige post. Nu doet die het maar is er geen installatie manual voor mijn verwarmingscombinatie. die volgens mij vrij standaard is, Remeha Avanta + ronde Honeywell. ik wacht al een paar dagen op een mail met een speciale uitleg.

Dit weekend maar via TADO een installatieservice gekocht voor 121 euro. Dan krijg je een code die je moet invullen op je profiel.. Alleen, jammer dat die installatie geblokkeerd is in afwachting van de uitleg die gemaild moet worden.

klantenservice van TADO is ook lekker bereikbaar, alleen tijdens kantooruren en dan iedere keer 'omdat we je niet lang willen laten wachten, moet je later maar terugbellen'. OMG, lekker omgedacht vrienden.

kan IEMAND me misschien helpen die units of de installatieservice werkend te krijgen voordat mijn retourperiode bij coolblue is afgelopen en ik alles terug moet sturen?

Antwoorden

• JurianJurian | Admin

Excuses voor de vertraging bij uw installatie.

Ik zie vanuit uw post dat uw huidige thermostaat bedraad is aangesloten op uw ketel ? Onze instructies gaan uit van een bestaande situatie voor tado, en we voorzien u dan van instructies voor een gelijke situatie met tado. Daar kwam de Extensiekit in uw geval dus niet aan te pas.

Om de installatie te voltooien is het verstandig om op alle vragen te antwoorden die u van ons installatie team krijgt per email. Op die manier zal de installateur alle informatie hebben die hij nodig heeft om de installatie van de Slimme Thermostaat en Extensiekit op de juiste manier te voltooien.

• Hi Jurian,

Bedankt, maar ik heb inmiddels een code gekocht voor de installatieservice. Hier kan ik alleen nog geen gebruik van maken zolang de account geblokkeerd is ivm zelfinstallatie. kunnen jullie misschien gewoon een telefoonnummer of mailadres geven van een plek waar ik de installatieservice kan inplannen? Dan ben ik tenminste van al dat gedoe af en wordt het gewoon geregeld.

Hendrik/.

• JurianJurian | Admin

Uw account moet klaargemaakt worden voor die installatieservice. Daarom graag antwoorden op de mail van ons zodat het installatieteam uw account kan klaarmaken voor een installatieservice.

U kunt niet direct contact opnemen met onze partner tot de installatie is geboekt via uw account.

Log In of Registreer om te reageren.