Schakelen Thuis/ Afwezig

Ik wil graag een knop onderaan in het startscherm van de app om te schakelen tussen thuis en afwezig mode ONAFHANKELIJK van of ik thuis ben of niet.

Nu krijg je die knop alleen te zien als je GEEN auto-assist hebt EN je het huis verlaat of juist thuis komt.

Als mogelijk zou ik ook via de (centrale) slimme thermostaat willen kunnen schakelen tussen thuis en afwezig mode.

Ik gebruik geolocatie, maar niet al mijn huisgenoten beschikken over de app/ smartphone en nu moeten ze alle (14) knoppen met de hand veranderen als zij thuis komen en wij (ouders) er niet zijn!

5
5 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

• Rob2Rob2

Inderdaad dat zou een nuttige functie zijn ook in de webapp.

Eigenlijk zou ik verwachten als ik op de knop Thuis klik een scherm te krijgen waar ik permanent tussen wel en niet thuis kan schakelen, of als ik van thuis naar niet-thuis schakel hierbij een (datum en) tijd kan opgeven dat ik weer thuis kom. Standaard kies je alleen een tijd (bijv met een knopje waar je de eindtijd vanuit de huidige tijd per half uur naar voren kunt zetten) en optioneel kun je een datum en tijdstip volledig opgeven, bijvoorbeeld voor een vakantie.

• mdwmdw

Als mogelijk zou ik ook via de (centrale) slimme thermostaat willen kunnen schakelen tussen thuis en afwezig mode.

Het heeft mij vanaf het begin verbaasd dat deze functie niet op de 'slimme thermostaat' zit. Leuk die app, en gebruik 'm ook. Maar soms is een echte fysieke handeling veel makkelijker. Als ik naar buiten ga loop ik langs de thermostaat. Bijvoorbeeld de knop 2 sec inhouden om afwezigheidsmodus te activeren. Hoe moeilijk is het? Nu moet je je telefoon steeds pakken.

Log In of Registreer om te reageren.