Rambo007

ik heb een nieuwe tado thermostaat geïnstalleerd maar hij doet het niet volgens somige berichten lees ik dat de configuratie handmatig moet worden omgezet door jullie van de thermostaat als dat inderdaad het geval is kan dat dan ook even gebeuren

Met vriendelijke Groeten Rambo007

Antwoorden

• Rob2
    Rob2 ✭✭✭

Heb je de thermostaat gewoon erop geschroefd en zit je nu te wachten tot het gaat werken of heb je de installatie wizard gevolgd?

(in de app of in de browser op je computer)

• Ik heb de installatie gedaan volgens de app die je moet downloden dus alles zo als het hoort

ik heb ook al veel heel veel andere opties geprobeerd door heel veel te lezen hier

ik draai nu weer op de oude thermostaat

als ik nu de nieuwe er op zet krijg ik alleen een icoontje van een verwarming in de display van de ketel en gaat de brander even aan daarna gaat en het icoontje weg en de brander uit en even later stop de pomp ook

zoals ik al eerder zij heel veel geprobeerd ook div andere aansluitingen ook met brug tussen klem 3en4 maar dan krijg ik niets in display van de ketel en gaat ook niets aan of lopen ook in thermostaat paar opties geprobeerd maar ook geen resultaat tot nu toe draai ik nog steeds met de oude thermostaat ook al gebeld maar dan wordt je doorverwezen naar de chat

M.V.G Rambo007

Log In of Registreer om te reageren.

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!