Open raam tijd

Als wij een raam open zetten is dit nooit maximaal een uur, maar zeker een dagdeel of zelfs de hele dag. Een insteltijd van maximaal 60 minuten is dan ook erg kort.
Het zou daarom fijn zijn als de open raam tijd vrij instelbaar zou worden.

Antwoorden

• Joey
    Joey | Moderator

Hallo ,

U kunt dit beter plaatsen onder https://community.tado.com/nl/categories/suggesties-idee%C3%ABn-en-verbeteringen

Maar los daarvan, als u toch een raam een dagdeel of zelfs de hele dag openzet, dan kunt u beter de verwarming gewoon uitzetten.

Uw tado° team

• Jammer, dit houdt dus in dat "raam open" functie nutteloos is. Terwijl het volgens mij bedoelt is om het gebruik te vergemakkelijken door eenmalige instelling. Ik vraag mij af wat er zo zwaar weegt aan een maximale instelling van 1 uur...?
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭

De "open raam" detectie is een gimmick. Als je ECHT open raam detectie zou willen hebben dan zou dat moeten met van die inbraak sensors die de raam open status aan het systeem doorgeven, maar die levert Tado niet. En het zou ook logischer zijn om dat aan te bieden in een compleet home automation system, wat Tado niet is.

• Gimmick of niet.... Waarom maximaal 1 uur?
Log In of Registreer om te reageren.

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!