Is het niet mogelijk om de verwarming altijd op een vaste tijd uit tezetten

Hallo vraag is het niet mogelijk om de verwarming op een vaste tijd uit te zetten .ja ik weet dat het via schema kan .maar als ik de verwarming bij voorbeeld google home aanzet moet ik hem handmatige uit doen .en dat wordt hier nog wel eens vergeten .en dan brand ie in de nacht gewoon door .dus het zou handige zijn dat er een instelling komt dat altijd de verwarming op een vaste tijd uit gaat .dan bespaar je ook mooi wat centen

Antwoorden

• Rob2
    Rob2 ✭✭✭

Als je de configuratie instelt dat handmatige wijzigingen gelden tot de eerstvolgende schema verandering en je zet die verwarming-uit in je schema's dan werkt het zoals je graag wilt.

• Kunt u mij vertellen waar ik dat doe .want in slimme schema heb ik de temperatuur overdag op 15 graden maandag/zondag . staan .maar als we dan thuis komen zetten we het nu handmatige na 20 graden.want je hoeft niet altijd de verwarming aan te hebben .ik heb gevonden als ik via de tado app op het puntje kan drukken dan gaat de verwarming om 21.00 .ik wil dat ik de verwarming maandag/vrijdag dus 21.00 uitgaat of ik nu een schema of handmatig heb gedaan in het weekend bijvoorbeeld 22.00 .hoop dat u mij dat uit kunt leggen

Gr norbert
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭

Je moet dat aanpassen bij de instellingen van de diverse ruimtes.

• Dankje geloof dat het me gelukt is. Had de begin en eind tijd niet goed staan
Log In of Registreer om te reageren.

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!