Reacties Tado

In de rubriek "Suggesties, ideeën en verbeteringen" staan veel zinnige suggesties waar Tado zijn voordeel mee zou kunnen doen. Wat ik steeds mis zijn reacties van Tado. Ik zou graag iets lezen over de (on)haalbaarheid van de suggesties, of ideeën wellicht overgenomen gaan worden of waarom dat niet gebeurt. Of zie ik reacties over het hoofd?

Reacties

• Rob2Rob2 ✭✭

Ik maak me ook wat zorgen, het is niet alleen in dit onderdeel dat er geen reacties komen maar ook de soms wanhopige vragen om hulp bij problemen worden niet meer beantwoord door Tado.

Ik vraag me af wat er aan de hand is. Zit het bedrijf in moeilijkheden, is men heel druk met iets anders bezig, en komen er dan nieuwe modellen?

Er is al zowat een jaar geen nieuwe software verschenen en de laatste "verbetering" die men meldt op de website is dat er die reclame knop voor hun ketel reparatie service is bijgezet. Dat is niet wat de meeste mensen een verbetering noemen, maar wellicht was het een poging wat meer inkomsten te genereren?

Toen ik het ding kocht had ik min of meer het idee "het apparaat zelf is beperkt (tov van andere merken) maar de software is slim en er wordt steeds aan verbeterd". Echter dat valt nu toch wel een beetje tegen.

• MichaelMichael | Moderator

@HGB

Wij waarderen zeker de input en hier wordt ook zeker naar gekeken. Onze developers kunnen zodoende een beter beeld krijgen wat voor de toekomst prioriteit heeft voor de ontwikkeling. Let wel, het Nederlandse forum is niet het enige forum waar naar zal worden gekeken. Helaas moeten wij conservatief zijn in de inschatting van de ontwikkelingen omtrent de nieuwe suggesties, ook om zodoende geen beloftes te kunnen doen (omtrent de deadline etc) die wellicht toch niet waargemaakt kunnen worden.

@Rob2

Eerder heb ik dit antwoord ook geplaatst in een andere post van je, maar voor de duidelijkheid hierbij nog een keer:

Voor hulp met spoed raden wij aan om direct contact op te nemen met support. Mocht je iemand zien die dringend spoed nodig heeft en niet geholpen kan worden door de community dan zou het fijn zijn als je ze ook naar onderstaande link kan verwijzen.

We hebben zojuist een compleet nieuw product (nieuwe hardware en software) op de markt gebracht. De Slimme Aircobediening V3+. Hier is natuurlijk veel ontwikkellaarstijd in gestoken de afgelopen maanden. https://www.tado.com/nl/slimme-aircobediening

Daarnaast zijn we overgestapt op een chat-gebaseerd support systeem: Om u beter van dienst te kunnen zijn en onze beschikbaarheid te vergroten zetten we momenteel ons ondersteuningssysteem om in een chat-gebaseerd systeem. Als u meer hulp nodig heeft, gebruikt u onze livechat op www.tado.com Als alternatief kunt u ook ons contactformulier gebruiken. Een van onze medewerkers zal u zo snel mogelijk antwoorden. 

Groet,

Michael

Deze discussie is gesloten.