twee bridges

beefto
beefto

Is het mogelijk 2 bridges te plaatsen. Zolder heeft volgens mij slechte verbinding en wil dat oplossen met twee bridges

Beste Antwoord

Antwoorden

  • Ronald
    Ronald
    april 2022 aangepast

    @Rob2 Eens maar toch is het raar. Waarom zou je niet twee bridges met aparte serials aan 1 account kunnen registreren. En het doet er al helemaal niet toe welk IP address waar de bridges vandaan komen. Sterker nog die zou alleen de app moeten gebruiken voor locatie bepaling hoogstens. maar zelfs dat.

    Je paired een device immers maar met 1 bridge. Je moet natuurlijk dan wel de juiste pakken die in het bereik is van het device.

    Klinkt een beetje als onwil vanuit Tado development.

    Ik heb nu mijn bridge maar op de 1e verdieping gezet zodat ik zowel op zolder als begane grond en natuurlijk ook 1e verdieping bereik heb. Maar de nieuwbouw huizen van tegenwoordig zijn zo gebouwd dat WIFI en dus ook 866 Mhz nauwelijks door een vloer of plafond heen komt.

    Twee tado accounts vind ik echt een .... oplossing. (zelf in te vullen)

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭

    Ja het is (voor sommigen) een probleem, maar helaas is Tado niet bepaald een bedrijf wat als mensen met suggesties komen voor verbeteringen meteen de programmeurs aan het werk zet. Ik twijfel er persoonlijk zelfs over of er wel programmeurs zijn (zeker in meervoud).

    2 bridges kan wellicht wat werk zijn, maar 2 accounts vanuit 1 APP bedienen dat is natuurlijk een triviale wijziging en zelfs DAT doen ze al niet! (voor mensen die meerdere panden willen bedienen ook al een ramp).

    Misschien wordt het beter als ze het beursgeld binnen hebben.