Taco thermostaat kop

Beste,


Ik heb de Toda thermostaat kop verwijderd uit de taco app. In apple home kit blijft die steeds opduiken . Hoe kan ik deze uit de app verwijderen van Apple HomeKit ( woning )

Antwoorden

  • B79
    B79 ✭✭✭
    Goeie vraag. Doorgaans worden er alleen producten toegevoegd. En niet weggehaald.
    Mogelijk overal eens uitloggen en weer opnieuw inloggen zou ik proberen.
    En anders even een mailtje richting de helpdesk.
  • Cliff
    Cliff
    juli 2020 aangepast

    Volgende stappen heb ik reeds uitgevoerd.

    1. Alles verwijderd uit de woning app. iPad heropgestart , Apple TV gerebooted omdat dit mijn hub is.
    2. De taco bridge terug toegevoegd aan de woning app. Helaas verscheen de thermostaat opnieuw in de woning app.
    3. In de Tado app zie ik de thermostaat knop niet meer staan dus dit is iets vervelends geworden.
    4. Overall uitgelogd maar dit haalde niets uit.


    Alle tips of ervaringen zijn meer dan welkom hier.

  • Dragunov
    Dragunov ✭✭✭

    Als je je producten bv wilt doorverkopen, moet je ze toch eerst wissen uit je eigen account, is toch zo met je thermostaat

  • Dat is reeds gebeurt, in de tado app zie ik heb niet meer staan.

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭

    En je moet je originele aankoopbon bij de producten doen als je ze verkoopt, anders kan de koper er nog niks mee.

    (Tado gaat hem vragen die bon te overleggen als hij spullen aan zijn account wil toevoegen die al aan een ander account gehangen hebben!)

  • Die thermostaat komt is al 3 maand geleden verkocht nadat ik hem heb uitgeschreven op de tado website. Koper niet meer gehoord dus hij zal wel werken vermoed ik :-)


    Feit is dat hij nog altijd opduikt in Apple HomeKit.