thermostaat zo dood als een pier. de correcte batterijen vervangen als ook geplaatst.

Opties

thermostaat zo dood als een pier. de correcte batterijen vervangen als ook geplaatst.  

2 maand terug spontaan gaat de verwarming aan bij bloedheet weer. hiervoor is de thermostaat waarschijnlijk al buiten functie. het is zomer dus heb ik de tijd genomen om batterijen te vervangen. dubbel cheque en ook de stroomtoevoer is goed in het kastje.

bridge is oké.

ik wil service dus direct contact met tado of toch maar een ander merk

Antwoorden

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    "ik wil service dus direct contact met tado"

    Dan ben je hier op de verkeerde plek! Dit is een user-forum, geen plek om Tado te benaderen. Dan moet je de helpdesk bellen of contacteren.

  • janbos
    Opties

    Dan moet je de helpdesk bellen of contacteren.

    maar dat is wat niet meer bestaat... toch maar overstappen

  • B79
    B79 ✭✭✭
    Opties
    Vreemd. Mijn batterijen zitten er al vanaf november in. En nog nooit één hoeven vervangen
  • Dragunov
    Opties

    Twijfel eraan of helpdesk niet meer bestaat...

    Op tweakers.net zit er trouwens een medewerker van Tado op het forum


  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Vroeger kon ik in de webapp zien of de batterijen bijna leeg waren. Althans, er zat een indicator die ik alleen maar "batterij vol" heb zien aangeven. Nu kijk ik er net weer om te zien hoe die er bij staat, hebben ze hem weg gehaald!

    Zal wel niet betrouwbaar gewerkt hebben ofzo. Maar ik heb tot nu toe geen lege batterijen gehad en ik heb de Tado thermostaat al 1.5 jaar ofzo.