Mitsubishi Heavy Industries Airco richting van de lamellen

Opties

Hoi,

Ik heb onlangs twee tado v3 slimme AC's gekocht en kom er achter dat bij het aanzetten de lamellen, welke de airflow regelen van links naar rechts, altijd terug gezet worden naar het midden.

Dit is wel echt een gemis, maar ik kan nu niet zo zien waar ik dat kan regelen. Zou mooi zijn dat wanneer tado de airco aanzet hij geen instructie voor de lamellen mee zou sturen.

Of zie ik iet over het hoofd nu

Antwoorden

  • [Deleted User]
    Opties

    Hallo Selo,

    Bedankt voor je vraag,

    Gelieve direct contact op te nemen met Support:

    Met vriendelijke groeten,

    Joey

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Heb je zelf wel eens op die link geklikt Joey?

    Er staat daar helemaal geen mogelijkheid om contact op te nemen met Tado, je wordt in een cirkeltje rond gestuurd tussen de website/FAQ, dit forum, en een stel nood-telefoonnummers.

    Gewoon een formulier invullen met een omschrijving van je probleem, of een mail sturen naar de helpdesk, dat is allemaal verwijderd van die pagina!

    [EEN GROF SCHANDAAL]

  • Dragunov
    Opties

    Live chat bestaat ook hoor, al paar keer met hen gepraat en zo toch resultaten bereikt

  • Selo
    Opties

    Live chat heeft me niet kunnen helpen, dus blijkbaar is dit niet ingebouwd in de app. Ook het op laten voeren als wens cq. melden als bug is niet mogelijk helaas

    Ik loop nu enorm te denken of ik de tado niet terug moet sturen al denk ik dat de termijn van 14 dagen net verstreken is.

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Ik kan natuurlijk niet bepalen wat je moet doen met je Tado, maar ik wil alleen aangeven dat Tado (in tegenstelling tot sommige andere high-tech bedrijven) niet het type bedrijf is waar je met jouw persoonlijke wens of suggestie kunt aankomen en dat ze daar dan iets mee doen, bijvoorbeeld dat in een software update je probleem ineens is opgelost.

    Wat dat betreft is het wel goed dat ze nu ook de mogelijkheid om wensen in te dienen en bugs te melden hebben gestopt, want daarmee wordt je bespaard dat je hoop hebt dat er naar je probleem gekeken wordt.

  • RKO
    Opties

    Ik heb ook een airco van Mitsubishi Heavy Industries en wil een slimme airco bediening aanschaffen.

    Wordt de richting van de lamellen bij het aanzetten van de airco door de Tado slimme airco bediening nog steeds in de middenstand gezet?

  • Het enige dat goed werkt met behoud van functies is ""Wifi-module voor Mitsubishi Electric MAC-587IF-E, afstandsbediening via smartphone-app Melcloud"".

    Bij Amazon voor € 95,90. Alle functies blijven staan en gaat via de eigen app van Mitsubishi.

    Tado mist veel functies van je afstandsbediening. En qua prijs hoef je het niet te laten. Inbouwen is vrij simpel. Er zijn youtube filmpjes van. Halfuurtje werk. Mitsubishi Electric MELCloud installation for Zen with MAC-5571F - YouTube

    Andere tadoachtige dingen doen het ook niet.