Laatste keuze; beheert mijn CV ook het water

Beste lezers,

vandaag succesvol mijn Tado thermostaat geinstalleerd, werkt als een zonnetje. Echter, in een van de laatste opties van de step-by-step wizard, werd er gevraagd of mijn CV ook wat water beheert. Beetje domme vraag misschien, maar ik neem aan van wel?

Ik heb op zolder naast de CV een groot vat, waarbij het water verwarmt wordt via/met zonnepanelen op het dak, waarbij deze boiler ook verbonden is met de CV installatie.

Hoor graag! Dank alvast.

Groeten,

Jeff

Beste Antwoord

Antwoorden

  • Jurian
    Jurian | Admin

    De vraag die we stellen gaat meer over het feit of u met uw oude thermostaat ook het water bediende of niet.

    Als dat niet het geval was dan raden wij aan om het ook niet met tado te doen, als dat wel het geval was dan kan tado het ook.

    Het vat op zolder hoeft niet geregeld te worden door de thermostaat, soms is er ook gewoon een compleet losse regelaar voor het warme water.

    Zolang het warme water werkt zou ik me er in ieder geval niet teveel zorgen over maken.

  • Dank voor je reactie!

    De oude thermostaat beheerde inderdaad niet (op het apparaat beneden), het warme water. Kan ik dit nog verwijderen uit de app?

  • Jurian
    Jurian | Admin
    11 maart aangepast

    @JLafranca U kunt een aanvraag indienen via het contactformulier met de vraag of de warm water sturing uit de app gehaald kan worden: Hoe kan ik de klantenondersteuning van tado° contacteren?