Woning verwijderd, account behouden, Auto-Assist abbo weg?

Opties

Goedendag, Mijn account leek "kapot" te zijn want er was een radiatorknop in HomeKit zichtbaar die in feite zoek was. Ik kreeg ook allerlei foutmeldingen bij het bewerken van kamers dus had er genoeg van een een nieuwe woning begonnen.

Na het aanmaken van de nieuwe woning op hetzelfde account met dezelfde hardware leek de app "uitgekleed" te zijn. Als oude V3 gebruiker met het V3 starterskit had ik ook een V3+ app met behoud van geofencing, open raam, enz. Ik heb zelfs onlangs een mail ontvangen voor een enquete als Care&Protect gebruiker.

Als ik in de app "herstellen van aankoop" kies dan staat er dat er geen aankoop aanwezig is. Dat klopt want het was destijds een eenmalige handeling.

Hebben meer mensen deze ervaring en hoe krijg ik de functionaliteiten weer terug?

Antwoorden

  • Helaas tot op heden nog geen oplossing. De chat op de website is erg traag. Niet alleen een dag wachten tot je een reactie krijgt maar elk bericht duurt zo lang. Dit mag geen chat heten maar email in een chatbox. Je stuurt maandag wat, krijgt dinsdag reactie, stuurt wat terug, krijgt eind van de week nog een reactie, en de week is weer voorbij zonder oplossing. Dit is echt slecht als het je enige vorm van klantenservice is. Als er geen telefoonnummer meer op de site staat zorg dan voor een goedwerkende chat optie of bel mij terug optie.

    Dit was even mijn frustratie. Hopelijk gaat dit snel verbeteren want ik ken concurrenten met een snellere service. Hier gaan klanten op weglopen.

  • tadoedel
    Opties

    Ik hoor graag een oplossing voor dit probleem. Ik heb namelijk hetzelfde.

  • Andreplusplus
    Opties
    niet
    reageren
    op
    topics
    van
    drie
    jaar
    oud
    ...