Warm water niet meer aan of uit.

Tot op heden geen enkel probleem gehad als ik via de TADO mijn warm water uit zet. Ik kreeg GEEN warm water zoals het hoort.

Echter sinds een maand kan ik warm water uit zetten maar ik blijf gewoon WARM water krijgen ????


Het werkt dus ineens niet meer. Iemand enig idee?


Ook NIET thuis werkt niet, terwijl er dan ook gewoon warm water UIT staat. Ook dan krijg ik nog gewoon warm water.

Antwoorden

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭

    Wellicht is er een setting in de ketel aangepast? Is er een onderhoudsmonteur geweest ofzo?

    Het wisselt per ketel hoe die warmwater functie werkt en wellicht is het ook op de ketel instelbaar in bepaalde gevallen.

    UIT kan betekenen "helemaal nooit warm water" of "niet het boilertje de hele tijd warm houden maar wel gewoon warm water gaan leveren als er een kraan open gaat".

    Vaak wordt dit bijvoorbeeld aangeduid als een setting COMFORT vs ECO.

  • Zelfde als jou gehad Arne. Niemand langs geweest, ook Tado gesproken zij weten van niets. Heb je het nog op kunnen lossen? Ik heb geen monteur gehad bij mijn Ketel ik denk dat Tado iets met de ketel profielen heeft lopen morrelen, waardoor het niet meer werkt. Ik heb een Remeha Avanta CW4 trouwens
  • @Rob2 Nee geen monteur langsgeweest oid. Gewoon van de een op de andere dag werkt het niet meer. Echt heel vaag.

    En @tuonra inderdaad ik heb ook een Remeha Avanta CW4?!?!?!

    Zou Tado inderdaad een beetje hebben lopen kloten met de ketenprofielen? Zou het wel verklaren.