Logitech Harmony Hub

Beste,

Ik zou heel graag support voor Logitech Harmony Hub zien, om de thermostaat te kunnen bedienen met hun afstandsbediening.

En betere integratie met de home/away modus, dit verloopt nu via IFTTT.

Kunnen jullie mij/ons vertellen of hier plannen voor zijn?
11
11 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • Rob
    Rob | Admin

    Hallo Mike,

    Dit heeft op dit moment geen hoge prioriteit, maar plannen kunnen wijzigen. We zijn uiteraard erg benieuwd wat andere mensen van potentiële Logitech Harmony Hub ondersteuning vinden.

  • Beste Rob,

    Bedankt voor je reactie, jammer om te horen dat er verder geen animo voor is.

    Anderzijds lees ik op de ontwikkelingsroadmap dat de API openbaar wordt gemaakt, dit is al genoeg voor Logitech om er iets mee te gaan doen.

    Wellicht is daar al informatie over? Is dat de nabije toekomst, of nog ver weg?
  • ik overweeg tado aan te schaffen maar zit ook met hetzelfde issue. Zal Logitech Harmony worden ondersteund ?

  • +1 voor mij :-). Altijd handig
  • Gezien ik een harmony hub ben ik ook wel voor.
  • Top! Hoe meer mensen voor hoe beter. Fijne dagen allemaal! ;D
  • Hier nog een plus+

    Zou het leven weer wat makkelijker maken

  • Dragunov
    Dragunov ✭✭✭

    Waar is trouwens die roadmap te vinden?

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭

    Die hebben ze weg gehaald toen er teveel mensen op gingen wijzen dat er weliswaar een roadmap was maar dat het voertuig met pech langs de weg stond...

    (m.a.w. dat er helemaal geen voortgang op geboekt werd)

  • Dragunov
    Dragunov ✭✭✭

    Spijtig, had graag gezien waaraan ze bezig waren, maar goed terug on-topic

  • Zijn er nog plannen voor de integratie met Logotec harmony? Ik zou er dan ook wel gebruik van maken
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭

    We kunnen tegenwoordig niet meer zien waar er plannen voor zijn. De roadmap is verwijderd.

    Maar ik zou me niet rijk rekenen. In theorie zou het kunnen dat er morgen ineens nieuwe software uitkomt die alle extra features waar al jaren om gevraagd wordt zomaar ineens toevoegt, maar ik denk dat de kans groter is dat het door gaat zoals al jaren: bijna geen ontwikkeling, alleen de hoognodige bugfixes, en soms een klein extra grapje wat wellicht nodig was om een grote wederverkoper te winnen of tevreden te houden.

    Onlangs zagen we die mogelijkheid van dat kinderslot ineens erin komen, maar verder gebeurt er eigenlijk al jaren niks.

  • Ik ben ook zeer geïnteresseerd!