Warm water in één keer aan/uit

Geofencing is voor ons niet praktisch, dus dat staat uit. Maar als we langere tijd weggaan, wil ik het warm water uitzetten. Dat kan nu alleen door in het programma alle weekdagen uit te zetten, dus 7x dezelfde handeling. Waarom kan dat niet in één keer met een extra knopje in de app?

Antwoorden

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭

    Dat kan wel! Als je op de knop Thuis klikt en die op Afwezig zet gaat alles uit ook het water.

  • Inderdaad, dom van mij. Ik had verder geen aandacht besteed aan de Home & geofencing knop.

    Dankjewel Rob!

  • Te vroeg gejuicht. Dit werkt niet. Als ik geofencing op Away zet, veranderd er niks.

  • Als ik Away instel, verandert er niets aan water en verwarming. Zie bijlage.


  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭

    Je moet natuurlijk wel eenmalig in al je schema's (voor verwarmen en heet water) opgeven wat ie moet doen als je afwezig bent. Ik was er vanuit gegaan dat dit standaard op uitschakelen staat (is denk ik ook zo) maar bij jou is dat kennelijk niet goed ingesteld.

  • Nee, de Away instellingen zijn goed ingesteld. Daarom snap ik het dus niet. Away activeren heeft geen enkele invloed op de temperaturen.

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭

    Dat snap ik dan ook niet, hier werkt het wel. Het enige wat ik nog kan bedenken is dat je een handmatige wijziging hebt gedaan die nog actief is. Dan werkt het ook niet: handmatige wijzigingen gaan VOOR de afwezig setting.