Aansluiten en instellingen van een V3+ (wireless) met een Nefit Ecomline HR Excellent

Beste allemaal, ik heb al verschillende instellingen geprobeerd maar krijg de aansturing in de modulerende stand helaas nog niet aan het werk. De 'aan / uit' modus werkt wel.. Heeft iemand hier ervaing mee? Volgens het foldertje zou aansluitng op terminals 3 en 4 in combinatie met Config MenuID D24 moeten werken, maar ik kirjg dat niet aan de gang.. Bij voorbaat dank voor de hulp? JJM

Antwoorden

  • B79
    B79 ✭✭✭
    Heb je ook de thermostaat ingesteld op open therm?
    Deze staat standaard op aan/uit
  • Had hetzelfde probleem 3 maanden bezig geweest met tado duitsland om het werkend te krijgen. Maar dan heb je ook wat! Resultaat nieuwe software die het probleem oplost. Idd op 3 en 4 aansluiten en 1 en 2 niet doorverbinden. D 24 is goed. Overige instellingen thermostaat ook goed? Slaat hij dan nog niet aan dan is het waarschijnlijk het software probleem wat in de combinatie Tado v 3+ met Nefit oude UBA veel voorkomt. Recent heeft Tado een nieuwe software update voor de oude Nefit beschikbaar. Bij mij was na installatie van nieuwe software door Tado het niet aan uitslaan opgelost. Neem contact op met Tado hoop wel dat je iemand op het net krijgt die goed op de hoogte is met de Nefit UBA problematiek. succes!