device does not support RADIO_ENCRYPTION_KEY_ACCESS

Gevavi
Gevavi
februari 2021 aangepast in Algemene vragen en opmerkingen

Ik heb zojuist een wireless Tado systeem aangeschaft met 6 radiatorknoppen. Het eerste wat je blijkbaar moet doen, is de bridge verbinden met je router en internet. Dit ging allemaal goed. Alle lampjes branden. Echter wanneer ik hem in de app wil registreren en de QR-code in scan (ook bij handmatige invoer van de cijfers en authenticatie nummer), krijg ik steeds de melding "Device xxxxxx does not support RADIO_ENCRYPTION_KEY_ACCESS". Wat ik ook probeer, resetten, andere poorten, etc., niets helpt. En wanneer de bridge niet in de app zichtbaar of geregistreerd is, kan je ook niets met de andere apparaten van Tado. Iemand hier ervaring mee en die een oplossing weet?

Antwoorden

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭

    Dit lijkt me iets waarmee je naar de helpdesk moet. Wil je nog iets anders proberen gebruik dan eens je computer (via de website) ipv je telefoon.

  • Hallo Rob.

    Bedankt voor de tip. Echter via de website krijg ik ongeveer dezelfde melding:

    "Dat hoorde niet te gebeuren. Onze excuses voor deze onverwachte fout. Maak alsjeblieft een screenshot en neem vervolgens contact met ons op".

    Dat ga ik dan maar weer doen 😏