Juiste adapter voor slimme Tado radiatorkraan

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik heb een 4 tal Tado Radiatorkraan in huis om aan te sluiten, maar ze passen niet, ook niet met de bijgeleverde adapters. Ik heb foto's bij gevoegd van de aansluiting. Het zwarte stukje plactic lijkt niet te passen in de aansluiten met schroefdraad. Kan iemand er naar kijken, en aangeven hoe en met welke adapter ik ze moet aansluiten?

Gr Ronald


Reacties

  • Inmiddels via het forum opgelost, het is het Plieger probleem, zelf vijlen dus en het 7 mm pinnetje uit de adapter kit gebruiken met een beetje secondenlijm.

    Het zou Tado wel sieren als ze voor deze zeer veel verkochte thermostaatknop/aansluiting een adapter aan te bieden.

    Gr Ronald

  • Hier overal nieuwe laten steken, hoef dan geen adapter om de knoppen te laten passen ;)

  • Hoi Ronald,
    Is het nog gelukt met heb veilen en het lijmen van het pennetje?

    Ik had denk ik het zelfde probleem maar dan met een haakse Plieger kraan. Ik heb het op gelost met een andere extra via amazon.nl bestelde adapter. Die adapter samen met het één na kleinste pennetje uit de meegeleverde pennetjes van TADO adapters was eenvoudig te monteren, zit stevig vast en functioneert prima.

    Als ik wist hoe ik in de app ook foto’s kan uploaden kan ik die ook sturen. Maar foto’s plaatsen in die forum is me tot nu toe nog niet gelukt.
    Met vriendelijke groet,
    André