Waarom wordt het niet warm genoeg? Kan de temperatuur hoger dan 25 graden?

Liesbeth
Liesbeth
februari 2021 aangepast in Algemene vragen en opmerkingen
Ik heb een slimme thermostaat met 2 radiatorknoppen. Verder heb ik stadsverwarming dus geen ketel en ik had ook niet eerder een thermostaat.

De temperatuur gaat niet hoger aan 25 graden heb ik begrepen. Als ik alles op 25 graden zetdan geven de knoppen in de app aan dat het te warm is maar de verwarmingen worden lang niet zo warm als zonder deze knoppen.
De thermostaat zou ook op moeten lopen tot 25 graden maar gaat niet hoger dan rond de 22 graden.

We vinden het niet warm genoeg worden, de verwarmingen voelen lauw aan, voorheen kon je ze niet vasthouden zo warm. Wie heeft een oplossing hiervoor?

Antwoorden

  • B79
    B79 ✭✭✭
    Programmeer je knoppen in dezelfde ruimte als je slimme thermostaat. Dan gaat je thermostaat als temperatuur sensor werken die je knoppen weer aanstuurt.
    Ik ga er vanuit dat dit alleen voor je woonkamer is
  • Alles hangt in dezelfde kamer. Ik heb vanmorgen alles gereset en gekalibreerd. Hopelijk gaan ze het nu beter doen. Maar hoezo programmeren?
  • B79
    B79 ✭✭✭
    Je moet zorgen dat al je knoppen en thermostaat in dezelfde ruimte staan in de app. Nu heb je waarschijnlijk drie losse tegels. Als je hier 1 tegel van maakt door de knoppen in de instellingen te verwijzen naar je thermostaat. Dan regelt je thermostaat de knoppen vanzelf.
  • Bedankt voor je hulp B79,

    Iemand van Tado heeft mijn account goed gezet, ik had inderdaad 3 losse tegels.

    Dus ik hoop dat het nu opgelost is. Even afwachten nog.