Bridge op disconnected

Opties

Mijn bridge staat de laatste tijd 2 tot 3 keer in de week op disconnected. Het enige wat dan werkt is stekker uit het stopcontact en er weer in. Echt heel vervelend. Voorheen gebeurde dit ook wel eens, maar nu is het echt niet leuk meer. Op dat soort momenten is er gewoon een internet verbinding.

Ik heb een bridge, een thermostaat en een stuk of 5 radiatorknoppen. Eerlijk gezegd ben ik er helemaal klaar mee.

Iemand hier een tip?

Antwoorden

  • Dragunov
    Opties

    Fout in bridge denk ik dan zo

  • vanWijk
    Opties
    Had daar helaas ook last van met mijn V3 (niet V3+) bridge. De led 'cloud' blijft dan knipperen en maakt geen verbinding. Opnieuw stekker in stopcontact verhelpt het probleem (tijdelijk).
    Ik heb het zelf maar op alternatieve manier 'opgelost'. Heb nu de stekker in 'slim stopcontact' gedaan, die nu automatisch 2x per dag even uit en aan gaat (om 5:00u en 17:00u). Zo altijd zekerheid dat Tado verbinding nooit langer dan 12u is verbroken. Natuurlijk niet zoals het zou moeten...
  • janvanarkel
    Opties

    Ha vanWijk, dat is toch een prima tip. Dank je.

  • janvanarkel
    Opties

    Gaat het met de V3+ bridge beter? Is dit een truc om de gebruikers naar een nieuwe aanschaf te duwen?

    Mijn ervaringen met de helpdesk zijn in ieder geval bedroevend. Hoe goed de producten ook zijn/waren, ondersteuning is wat het maakt of breekt. Ik vrees een verkeerde aankoop te hebben gedaan... kan beter maar op zoek gaan naar alternatieven.