Nieuwe instelling voor 'slim schema', namelijk 'Morgen als zondag' of 'Morgen als maandag'

Opties

Ik werk onregelmatig. Soms werk ik thuis en soms ben ik op kantoor. Bij Honeywell heb ik een instelling gezien dat je het programma ('slim schema' heet dat bij tado) 'Morgen als zondag' kunt instellen.

Zou handig zijn want dan kan ik 's avonds aangeven wat mijn 'slim schema' moet worden voor de komende dag.

Misschien handig als je 2 of 3 verschillende 'Morgen als...' kunt aanmaken in de app. Soms werk ik namelijk ook een halve dag buiten de deur.

Niet te veel opties aub want dan wordt het weer te complex en onvriendelijk in het gebruik.

11
11 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Ja dat soort dingen heb ik al lang geleden gesuggereerd, maar er wordt helaas niets mee gedaan. Het schema zoals het nu is, is nauwelijks "slim" te noemen.

  • Hk15
    Opties
    Dat mis ik ook.
    Het zou mooi zijn als je een schema kunt maken en die je kunt instellen als morgen zodat je je vaste schema niet hoeft aan te passen
  • Tado_Jeroen
    Opties

    Yep, goede suggestie. Bij honeywell hadden ze een dergelijke stand ruim 20 jaar geleden al: "vandaag als zondag" en "morgen als zondag". Noem de instelling 'vandaag thuis' en 'morgen thuis', lijkt me logischer. Ik mistte deze optie inderdaad ook (Maar kon de andere melding niet vinden op deze community). Zou handig zijn als dit wordt geïntroduceerd.

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Ja maar bij Honeywell hadden ze 40 jaar geleden ook al de knop "afwezig tot tijdstip" en "afwezig tot datum".

    Dat heeft Tado ook niet.

    Probleem is dat Tado niet actief is met software ontwikkeling. We kunnen hier wel met zijn allen aangeven wat voor features mooi zouden zijn om te hebben, maar daar doen ze niets mee. Het product is wat het is, en verandert niet, het enige wat ze doen is werken aan het volgende product (Tado v4).