Vrije dag / thuiswerkdag

Ik heb dit idee al voorbij zien komen maar mis dit echt: een dagje thuis bijvoorbeeld op 2e paasdag/ pinksterdag etc of een thuiswerkdag: is er een instelling te maken waarbij je bijvoorbeeld “vandaag als zondag” kunt instellen?
12
12 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭

    Als je dat al voorbij hebt zien komen lees dan meteen even de reacties en oplossingen die daar bij stonden...

  • Oevie
    Oevie
    april 2021 aangepast

    Een soort “vandaag = zondag”-knop zou idd wel handig zijn.

    Aanvulling: Een vorig bericht met dezelfde tip werd op 27/3 geplaatst. De titel van dat bericht luidt: “Nieuwe instelling voor ‘slim schema’ namelijk ‘Morgen als zondag’ of ‘Morgen als maandag’.

  • Prima idee. Op dit front loopt Tado enorm achter op andere thermostaten. Dat zou niet mogen. En nu, post Corona helemaal. Immers, we gaan meer thuiswerken.
  • Yep, goede suggestie. Bij honeywell hadden ze een dergelijke stand ruim 20 jaar geleden al: "vandaag als zondag" en "morgen als zondag". Noem de instelling 'vandaag thuis' en 'morgen thuis', lijkt me logischer. Ik mistte deze optie inderdaad ook (Maar kon de andere melding niet vinden op deze community). Zou handig zijn als dit wordt geïntroduceerd.

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭

    Ja maar bij Honeywell hadden ze 40 jaar geleden ook al de knop "afwezig tot tijdstip" en "afwezig tot datum".

    Dat heeft Tado ook niet.

    Probleem is dat Tado niet actief is met software ontwikkeling. We kunnen hier wel met zijn allen aangeven wat voor features mooi zouden zijn om te hebben, maar daar doen ze niets mee. Het product is wat het is, en verandert niet, het enige wat ze doen is werken aan het volgende product (Tado v4).