Bridge Cloud lampje blijft knipperen. / Bridge Cloud light continues to flash.

Opties

Sinds enige dagen blijft het (bovenste) cloud lampje knipperen. De onderste twee branden constant. Dus zowel power als met internet is er een verbinding. Dat klopt ook want kan perfect my.tado bereiken. Ook een herstart heeft niet geholpen. Fabrieksinstellingen teruggezet en opnieuw geïnstalleerd.... ook geen succes. Aan de internet verbinding is niets gewijzigd (DNS. poorten etc. etc.)

Heeft iemand nog een suggestie? Alvast bedankt.


(ENGLISH)

For some days now, the (upper) cloud light has been flashing. The two lower lights are on constantly. So there is a connection both with power and with the internet. This is also true because I can perfectly reach my.tado. A reboot did not help either. I reset the factory settings and reinstalled ..... also no success. Nothing has been changed on the internet connection (DNS. ports etc. etc.).

Does anyone have any suggestions? Thanks in advance.


Antwoorden

  • VLieshout
    Opties
    Ik heb een zelfde soort probleem. Meerdere keren per dag begint het cloud lampje te knipperen. Bij mij helpt de bridge resetten. Maar binnen no time knippert het weer..
  • Nuiten
    Opties

    Hi, ik heb het probleem bij Tado weggelegd en ze gaan we een nieuwe toesturen. Laten we hopen dat het daarna is opgelost.

  • evdr
    Opties

    Hoi,

    Heb last van hetzelfde probleem.

    Ben daarom nieuwsgierig of het opgelost is en wat de oplossing is.

  • Zottedoos
    Opties
    Zelfde probeem hier maar met gloednieuwe bridge 😫😫
  • Stansat
    Opties

    Helaas, bij mij blijft de bridge ook knipperen na het pairen, dacht dat het normaal was😟

    Ga ook een nieuwe vragen, of is er een oplossing?

  • Stansat
    Opties

    Ohh, herstel het is het pairen gedeelte wat knippert, is dat normaal?

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Als je alles geconfigureerd hebt moeten de 3 lampjes cloud,router en power permanent branden.