CV ketel oververhit na installatie

Opties
Op het moment dat we de thermostaat aansluiten zoals aangeven in de instructies, slaat de cv-ketel niet uit op het moment dat de ingestelde temperatuur bij de thermostaat bereikt is. De thermostaat heeft zelfs in de woonkamer 24,1 graden gemeten tot we de stekker uit de cv ketel hebben getrokken, terwijl we de temperatuur op 18 graden hadden ingesteld.

We proberen contact te krijgen met jullie, maar jullie zijn niet te bereiken per telefoon of chat. Per e-mail krijg ik ook geen reactie. Begint heel vervelend te worden.

Reacties

  • Klaartje
    Klaartje
    mei 2019 aangepast
    Opties
    Inmiddels anderhalve week later lijkt de ketel te werken. 3 verschillende instructies en heel wat frustratie verder..
    Belabberde communicatie met Tado overigens. Zijn niet te bereiken per telefoon en per e-mail duren de reacties dagen en dan lezen ze niet eens wat we vragen.
  • Jurian
    Jurian | Admin
    Opties

    @Klaartje Zou u kunnen aangeven wat uiteindelijk de oplossing was zodat toekomstige lezers van dit topic misschien eerder een antwoord kunnen vinden op hun vraag ?

  • Onze verwarming bleef maar gaan opwarmen op den duur was het hier binnen 32 graden zelf de chauffage afgezet en bleef maar geven op de duur boiler moeten afzetten
    Hoe kan ik dit oplossen anders breek ik het terug af
  • Arieanne
    Opties

    Wij hebben ook dit probleem gehad en het lag aan het ventiel. Soms werkt de ventielpin niet soepel en dan sluit de kraan niet af. Ook is het belangrijk dat de afstand tussen het mechanisme op de kraan en de ventielpin precies goed is.

  • Rinse
    Opties

    Ik heb hetzelfde probleem: vanochtend de Tado thermostaat bedraad aangesloten, maar de ketel blijft maar verwarmen. thermostaat staat op 19 graden ingesteld en de temperatuur is 21 graden en nog steeds stijgend...

  • Eric69
    Opties
    :'( Hier ook hetzelfde probleem, wat is de oplossing?