Mijn ketel wordt niet aangedreven door mijn tado thermostaat

Goedemiddag,

Ik heb een Tado starterkit geinstalleerd met extra radiatorknoppen. Volgens de app werkt alles prima en alle apparaten zijn correct geïnstalleerd. Echter wordt mijn Ketel niet aangedreven door de tado thermostaat. Het lijkt alsof de thermostaat geen signaal naar de ketel stuurt. Ik heb de installatie op bedrad en OpenTherm aangesloten volgens jullie handleiding. Verder heb ik alles gedaan volgens jullie instructie maar ik krijg dit niet aan de praat.

Ketel is een Remeha Calenta ACE 40C CW 5.

TADO starterkit met internetbridge en zonder extensie kit

Ik zal op prijs stellen als dit issue z.s.m. vandaag opgepakt kan worden. Alvast bedankt.

Beste Antwoord

  • A_Gerardo76
    Antwoord ✓

    Ondertussen heel goed geholpen door de helpdesk van Tado via tado.com.

    Op afstand hebben ze de configuratie aangepast omdat mijn thermostaat bedrade aansluiting had.

    Deze ticket kan afgesloten worden.

Antwoorden

  • Trouwens bovenstaande bericht was bedoeld voor de Helpdesk maar ik zie nu pas dat deze vraag in de algemen forum terecht gekomen is. Ik ben nieuw hier en de weg om support te vragen via Helpdesk is heel erg onoverzichtelijk.

    Ik hoop dat mijn vraag alsnog bij de helpdesk terechtkomt.

    Alsvast bedankt.

  • Bram_79
    Bram_79
    november 2020 aangepast

    Dezelfde ketel, hetzelfde probleem...

    Hoe is het uiteindelijk opgelost?

    Werkt het ondertussen goed? Support van Tado is echt niet iets om over naar huis te schrijven. Ik begrijp dat ze geen telefoonnummer willen gebruiken maar dan moet je wel zorgen dat alle informatie voorhanden is en sneller wordt gereageerd!

  • Ik heb ook dezelfde ketel, maar ik kom niet in contact met de helpdesk. Net nieuw geïnstalleerd volgens het boekje. Krijg alleen maar automatische antwoorden en kom in een loop.
    Ondertussen een niet werkende CV...
    Weet iemand hoe je contact kunt krijgen?
  • Hier het zelfde probleem
  • Na de vervanging van batterijen in thermostaat verwarming blijft altijd aan op max.temperatuur. Ook als in de app volledig afgezet in alle kamers. 🥴
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭

    Nou allemaal naar de helpdesk melden dan!