Slim schema leidend laten zijn na aanpassing temp via app

Als ik via de app tijdelijk het slimme schema overrule, dan was het in vorige versie zo dat het slimme schema weer opgepikt werd bij het volgende punt in het schema. Dit is helaas veranderd. Default wordt nu het handmatige schema gevolgd voor een op te geven duur. Ik zou heel graag weer de mogelijkheid hebben om handmatige aanpassing ongedaan te maken bij volgende punt in het schema. Ook als ik instellingen in kamers aanpas werkt dat niet via de app, maar allen via de thermostaat

Antwoorden

  • Ik lees even mee.

    Bij mij vorige (Nefit) ging dit ok zo. Ik baal er ook van dat het schama niet bij het schakelpunt de hand ingestelde waarde overruled.

  • RonaldD
    RonaldD
    november 2021 aangepast

    Je kunt per kamer instellen wat de standaard manier moet zijn voor Tado om te vervolgen nadat je handmatig de temperatuur hebt ingesteld.

    Ga hiervoor naar Kamers & Apparaten en selecteer de gewenste kamer. Onder de naam van de kamer vind je de optie hoe Tado moet vervolgen na een handmatige bediening (Tot de volgende schema verandering, met een timer, of te beëindigen door de gebruiker)

    In het kamerscherm kun je dit standaard gedrag overigens nog altijd overrulen wanneer je de temperatuur handmatig aanpast.

  • Was er al achter gekomen, maar toch bedankt voor de reactie.