Temperatuur wordt veel te heet!

Opties
Ik heb een huis gekocht waar de vorige bewoners 2 tado knoppen geïnstalleerd hebben. Gisteren heb ik de app geïnstalleerd en ban 1 knop de batterijen vervangen. Wanneer ik in de app van afwezig naar thuis schakel, gaat 1 van de 2 knoppen maar door met verwarmen. Deze moest naar 18 graden en stond vrij snel al op 28 graden!!

Weet iemand wat ik hier aan kan doen? De andere knop verwarmt wel goed.

Antwoorden

  • Herres
    Herres ✭✭✭
    Opties

    Is de knop waarvan de batterijen vervangen zijn degene die doorschiet? Dan zou het kunnen zijn dat die misschien niet goed gecalibreerd heeft. Volg de procedure nog een keer goed via de wizzard.

    Zit de knop met een adapter op de kraan? Misschien is er een verlengpennetje uit de knop gevallen bij het wisselen van de batterij?

    Wissel de knoppen evt eens om om te ontdekken of het in de knop zit of iets anders.

    En als niets lukt even vragen aan de vorige eigenaar of het eerder ook zo was.

    Succes, laat weten of het lukt?

  • Anoukiej
    Opties
    Dank voor je snelle reactie! Ik ga het vanmiddag proberen. Inmiddels zie ik in de app dat de temperatuur wel terug loopt. Kan het ook zijn dat de ruimte zo koud was dat de temperatuur zo hoog ging om uiteindelijk de juiste te kunnen bereiken?