Status technisch support ticket

Beste,


Kan er iemand van Tado Support aub feedback geven op ticket ID 127919806116797?

Tado heeft namelijk moeite met het houden van een constante temperatuur icm mijn vloerverwarming en geen enkele configuratie laat mij toe om dit zelf te finetunen!


Thanks,

Dimitry

Antwoorden

  • B79
    B79 ✭✭✭
    Dit is een forum voor gebruikers onder elkaar. Helaas kunnen we geen helpdesk tickets behandelen.
  • Fair enough.
    En op welke manier kan ik feedback krijgen op mijn probleem die ik aangekaart heb? Kan jij hierachter gaan? Zo niet, hoe kan ik ze eventueel telefonisch bereiken? Het kan toch niet dat issues van klanten onopgelost, laat staan onbeantwoord blijven!
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭

    Je praat hier met medegebruikers. Die kunnen niks met jouw ticket.

  • En met @Rob2 , die reageert wel veel, maar dat is niet altijd even nuttig…

    @Rob werkt bij Tado, misschien leest die mee.

    Of kijk even hier


  • Thanks @Andreplusplus !
    Ik zal morgen even via chat proberen want contactformulier en mail heb ik al uitgeprobeerd, echter tot nu toe, zonder veel succes.
  • Rob
    Rob | Admin

    @dimdub

    Vanwege het nummer dat je geeft kan ik zien dat je vraag is geëscaleerd van onze support afdeling naar een engineer. Dus een ontwikkelaar. Dat gebeurt alleen wanneer onze meest ervarene support medewerkers er zelf niet uit komen, je individuele geval besproken hebben met een ontwikkelaar en de ontwikkelaar dan zegt 'ik ga het voor je uitzoeken'.

    Dat is de huidige status. We wachten op de reactie van die ontwikkelaar. Omdat die ontwikkelaars normaal gesproken 98% van hun dag niets met klantencontact en individuele problemen doen, kan het zijn dat ze soms wat langer nodig hebben voordat ze reageren.

    In dit geval zie ik dat de laatste reactie die jij ontvangen hebt circa 9 dagen geleden is. Dat is veel te lang. Dit is onzichtbaar voor onze support, omdat dit gesprek op het bordje van een individuele ontwikkelaar ligt. Ik zal in dit geval ze er even op wijzen dat hier actie nodig is omdat dit te lang duurt.


    @Andreplusplus @Rob2

    Ik lees normaal gesproken niet mee bij 'technische vragen' omdat ik eigenlijk (qua forum) alleen verantwoordelijk ben voor het gedeelte "Suggesties, ideeën en verbeteringen". Het kwantificeren van de verwachtingen van klanten, en dit 'vertalen' naar iets waar onze product managers iets mee kunnen. En omgekeerd. Maar bij uitzondering vind ik het prima wanneer je de @ rob toevoegt zodat ik een notificatie krijg. Zoals in dit geval. Werkt natuurlijk alleen wanneer ik niet op vakantie ben oid.

    We werken trouwens aan een proces om dit te verbeteren, bijvoorbeeld (geen belofte) met een paar gebruiker-moderators die meer rechten hebben op het forum en directere lijntjes met tado° medewerkers, maar vanwege de Black Friday (en kerst) drukte zal dat sowieso niet voor januari zijn.

  • @Rob

    Hartelijke dank voor deze toelichting!

    Ik vond het al eigenaardig dat men zo lang op zich liet wachten om terug te koppelen. Het was misschien wel handig geweest moest ik deze info van jullie support gekregen hebben nadat ik meerdere malen achter een status vroeg, maar het is super dat er nu actie ondernomen wordt!

    Nogmaals dank voor jouw assistentie!!