Ik zoek contact met een installateur ( die wel tijd heeft )

Opties

Wie is of kent een deskundige die mij hierbij kan helpen ( hoeft niet voor niets, als het maar gaat werken ).

Bedrijven die Tado vermeld op de website zijn niet erg van het terugbellen of mailen, daaarom via deze weg.

Nefit Ecom line Classic verbonden met extensie kit

Beneden verdieping geheel vloerverwarming en voorzien van zoneklep aangestuurd door Slimme kamerthermostaat.

Boven verdieping alle ruimtes ( behalve badkamers) voorzien van slimme thermostaatknoppen

Het lijkt er echter op dat de zone klep gesloten blijft en de vloerverwarming dus niet werkt ook al staat de kamerthermostaat op 23 graden. Ik heb nu noodgedwongen de zoneklep kortgesloten waardoor die open blijft staan.

De Extensie kit :


De aansluiting van de extensie kit op de ketel: (ik heb hier eerst de kamerthermostaat op aangesloten gehad en dat werkte prima )


Dit is de zone klep waar nu de kamerthermostaat op aangesloten is.


Dit is de kamer thermostaat. Deze kabels gaan naar de zone klep.


Hier de aansluiting van de zoneklep die ik gebruik. ( omcirkeld is de koppeling met de kamerthermostaat.


De extensie kit is de zone controller voor alle slimme radiator knoppen en de kamer thermostaat.

Beste Antwoord

Antwoorden

  • CasR
    Opties

    Kevkloskie,

    dat was de oplossing. COM en NO doet wat het moet doen. Het documentje dat je meestuurde heb ik nog niet eerder gezien.

    Dank voor je hulp !

    Cas.