Tado V2 reageert niet op wijzigingen - niet verbonden met V2 Bridge/Wifi

Opties
Rshn
Rshn
februari 2019 aangepast in Algemene vragen en opmerkingen

Beste allen,


ik heb sinds gisteren een tado V2 thermostaat met V2 bridge en 4 radiatorknoppen.


het lijkt er echter op dat de ketel niet reageert op wijzigingen die ik via de app doorgeef.

ook lijkt het er op dat de ketel alleen aanslaat als ik handmatig iets op de V2 aanpas, maar niet reageert op de afzonderlijke radiatorknoppen in de verschillende ruimtes. Ook zie ik geen "warmtevraag" verschijnen als ik iets wijzig op de V2 thermostaat. Wel bij de radiatorknoppen, maar de radiatoren worden niet warm.


Nu is het zo dat alle apparaten wel geregistreerd zijn, maar het lijkt er op dat de V2 niet is verbonden met wifi.

ik probeer deze te verbinden door de knop 3 tellen vast te houden en los te laten. dan krijg ik een wifi teken. na ongveer 2 minuten een wifi teken met een kruis. daarna een teken: -x- (zie bijgevoegd plaatje, precies deze 2 errors krijg ik).


De V2 bridge staat wel in pairing modus.

Ik kan hierdoor ook niet in het configuratiemenu om alles te configureren (opentherm etc etc).

wat doe ik hier verkeerd? Kan iemand mij helpen om de problemen op te lossen? alvast bedankt! 😁

Antwoorden

  • Michael
    Michael ✭✭✭
    11 maart aangepast
    Opties

    Hallo,

    Het lijkt er inderdaad op dat om een of andere reden de Slimme Thermostaat tot op heden niet correct is verbonden met de bridge. Neem voor hulp contact op met ons Technisch Support Team en laat het e-mail adres achter die je gebruikt voor het tado° account:

    Hoe kan ik de klantenondersteuning van tado° contacteren?

    Of bel:

    020 262 2310 (als je niemand te pakken krijg, laat dan een voicemail achter en dan wort je z.s.m. teruggebeld)

    Groet,

    Michael

  • Rshn
    Opties

    Beste Michael,

    ik heb al een email gestuurd en een aantal keren geprobeerd te bellen. Helaas nog niemand weten te spreken.

    Zou je misschien kunnen kijken of iemand mijn ticket zou kunnen oppakken? Het nummer is 933235.

    Alvast bedankt!

Deze discussie is gesloten.